چهارشنبه 29 شهریور 1396 جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شازند جشن  فارغ التحصیلی و تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مراسم جشن فارغ التحصیلی و تقدیر از دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند عصر روز سه شنبه 28/6/96 در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار گردید.
مهندس ابراهیمی نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک فارغ التحصیلی این دانشجویان و تشکر از برگزاری این مراسم با شکوه گفت : در حوزه کسب علم فارغ التحصیلی وجود ندارد و انسان همواره در طول حیات خود نیازمند اندیشیدن، تفکر و علم آموزی در مسیر تکامل خویش است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود دغدغه اصلی فارغ التحصیلان دانشگاه را اشتغال دانست و به آنان توصیه کرد که علاوه بر یادگیری مستمر علم ، به کسب مهارتهای گوناگون در حوزه های مختلف علم، دانش و فناوری پرداخته تا زمینه اشتغال آنان در آینده نیز تسهیل شود.
 رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی نیز در این مراسم گفت : فارغ التحصیلی اتمام دوران تحصیل در دانشگاه و ورود به مرحله جدیدی از زندگی است که در آن فرصت ایفای نقش و کسب تجارب برای فرد فراهم می شود.
دکتر ملکی راد سطح علمی و توانمدیهای فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور را بسیار مطلوب توصیف کرد و افزود: هر سال شاهد موفقیتهای چشمگیر و بی شمار دانش آموختگان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلی بالاتر و آزمونهای مختلف هستیم که این خود گواهی بر سیستم نظام مند و برتر آموزشی دانشگاه پیام نور است.
دکتر صفری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شازند نیز در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک به دانش آموختگان این مرکز گفت : خرسندیم که امروز شاهد برگزاری باشکوه این مراسم با حضور مقامات استانی و شهرستانی در این مرکز هستیم و امیدواریم که این مراسم در سالهای آتی نیز باشکوه هرچه بیشتر برگزار گردد.  
در ادامه این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان شازند و جمعی از اعضای شورای اسلامی این شهر و سایر مدیران دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار گردید از 146 دانش آموخته این مرکز در سال تحصیلی 96-1395 و 14 دانش آموخته برتر و 6 نفر از فعالان فرهنگی دانشجو با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر