چهارشنبه 23 اسفند 1396 برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز شازند جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور مرکز شازند با حضور سرپرست،مدیران،اساتید و کارکنان این مرکز روز سه شنبه 25/7/96در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار گردید.  
دکتر صفری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند در ابتداری این جلسه ضمن تبریک و خیر مقدم به دانشجویان ورود به دانشگاه را دوران جدیدی از زندگی فرد دانست و گفت: هر مقطعی از عمر انسان متناسب با یک فعالیتی است اما ادامه تحصیل و کسب دانش و مهارت در تمام طول عمر، ارزشمند و پسندیده است و نباید هیچ بهانه ای انسان را از کسب علم و دانش در این مسیر بازدارد.
وی دانشگاهیان را طلایه داران اصلی پیشرفت در جامعه عنوان کرد و افزود: طی نمودن مراحل علمی هدفی عالی است اما به دانشجویان توصیه میکنم در کنار تحصیل، تهذیب و رسیدن به مدارج معنوی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند.
سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند در ادامه به سیستم آموزشی متنوع و باز دانشگاه پیام نور اشاره و خاطر نشان کرد: طبق آمارهای موجود تعداد زیادی از پذیرفته شدگان در مقاطع بالاتر تحصیلی در دانشگاههای دولتی و آزمونهای مختلف در کشور را فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور تشکیل میدهد که این خود گواهی بر سیستم آموزشی کارآمد دانشگاه پیام نور است.
در ادامه این مراسم سرهنگ نوروزی رئیس پلیس فتا استان مرکزی به تشریح پیشرفت روز افزون تکنولوژی و برخی از مضرات آن در فضای مجازی که جامعه را درگیر خود کرده است پرداخت و در این زمینه توصیه هایی به دانشجویان جدیدالورود نمود.
سپس حاتمی مدیر آموزش دانشگاه پیام نور مرکز شازند توضیحات مفصلی در خصوص آئین نامه های آموزشی و نحوه کار با سیستمهای آموزشی دانشگاه به دانشجویان ارائه نمود.
خاطر نشان می شود در این جلسه بسته های فرهنگی حاوی هدایا و بروشورهای معرفی دانشگاه پیام نور مرکز شازند و امکانات و تجهیزات آن بین دانشجویان ورودی جدید توزیع گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر