شنبه 21 مرداد 1396 دیدار دبیر استانی چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی با سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند
دبیر استانی چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی و کمیته های اجرایی این جشنواره با سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور دبیر استانی چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی و کمیته های اجرایی این جشنواره در شهرستان شازند روز یکشنبه 15/5/96 در دانشگاه پیام نور مرکز شازند با سرپرست این دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.
حجت السلام شفیعی دبیر این جشنواره در استان مرکزی با اشاره به اهمیت آموزه های قرآنی در اقشار مختلف جامعه بویژه نوجوانان و جوانان گفت: لازمه جامعه پویا و با اخلاق ، شهروندان اخلاق گرا و ارزشمدار است و همراهی با آموزه های قرآنی کلید این موفقیت است.
وی اشاعه و ترویج آموزه های قرآنی و آشنایی نسل جدید با کلام وحی را بهترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و افزود: هدف از برگزاری این گونه جشنواره ها شناسایی انگیزه ها، توانایی ها و خلاقیتهای افراد و ایجاد فضاهای قرآنی در جامعه و هدایت استعدادهای موجود به سمت آن است.
 در این دیدار که با هدف هماهنگی جهت برگزاری این جشنواره در دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار شد شفیعی دبیر استانی این جشنواره از نزدیک از امکانات و ظرفیتهای این دانشگاه در برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره بازدید کرد. 
دکتر صفری سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز شازند نیز ضمن ابراز خوشنودی از انتخاب این دانشگاه بعنوان میزبان این جشنوازه گفت: دانشگاه پیام نور مرکز شازند بعنوان تنها دانشگاه دولتی این شهرستان از تمام ظرفیتها و توانمندیهای موجود خود در جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره استفاده خواهد کرد.
در ادامه این دیدار که مسئولین کمیته های اجرایی این جشنواره در شهرستان شازند نیز حضور داشتند در خصوص نحوه و چگونگی برگزاری مسابقات در این مرکز دانشگاهی بحث و تبادل نظر شد.
شایان ذکر است که مرحله استانی این جشنواره در شهرستان شازند و در روزهای 24 و 25 مرداد ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار خواهد گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر