شنبه 3 تیر 1396 حضور رئیس و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شازند در راهپیمایی روز جهانی قدس رئیس و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شازند همگام با سایر مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان رئیس و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شازند  همگام و همراه با ملت مسلمان، خداجو و روزه دار ایران اسلامی و در کنار مردم ولایتمدار شهرستان شازند با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همبستگی خود را با آرمانهای مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کرده و نفرت و انزجار خود را از آمریکا، اسرائیل و حامیان آنان فریاد زدند.
دکتر صفری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شازند در حاشیه این راهپیمایی گفت: روز جهانی قدس که یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است روز اعلام اتحاد و همدلی ملتهای آزاده و مسلمان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان انتفاضه است.
وی افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی با حضور باشکوه و حماسی خود در راهپیمایی این روز ضمن لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، اتحاد، همدلی و یکصدایی خود را به رخ جهانیان کشیده و ثابت کردند که همچنان پای آرمانهای نظام اسلامی ایستاده اند و از ملتهای مظلوم و ستمدیده جهان نیز حمایت میکنند.
 رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شازند خاطر نشان کرد: اتحاد و شکوه حضور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال جواب کوبنده ای است به یاوه گویانی که نسبت به این نظام چشم طمع دوخته اند و دچار کج اندیشی نسبت به این مرزو بوم هستند.
در پایان این مراسم با شکوه قطعنامه روز جهانی قدس در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان شازند قرائت شد و راهپیمایان با سردادن تکبیر حمایت خود را از این قطعنامه و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند. 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر