چهارشنبه 23 اسفند 1396 نشست سیاسی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور مرکز شازند
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست سیاسی در دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست سیاسی به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور مرکز شازند روز سه شنبه مورخ 4/7/96 در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار گردید.  
سرهنگ فراهانی جانشین سازمان بسیج اساتید استان مرکزی و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این نشست گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس با بصیرت و بدون چشم داشتی در یک فضای معنوی به دفاع از کشور پرداختند و تجسم آن دوران برای افرادی که بصورت میدانی شاهد ایثارگریهای رزمندگان  بودند موجب غرور و افتخار می باشد.
وی ضمن اشاره به موقعیت بسیار حساس کشور در منطقه و خاورمیانه و مسئله بیداری اسلامی اظهار داشت: بیداری کشورهای اسلامی مردم منطقه را به تحرک واداشته و امروز جنگ اصلی تهاجم فرهنگی است و ما باید دفاع از این جنگ را از خانه ها شروع کنیم.
فراهانی در ادامه ضمن تجلیل از دلاوریها و رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این دلاوریها پرداخت.
در ادامه این نشست که سرپرست، اعضای علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز شازند، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان شازند و تنی چند از مسئولین این شهرستان نیز حضور داشتند عسگری از پرسنل سپاه ناحیه شازند به تشریح ماکت عملیاتهای دفاع مقدس که در نمایشگاه یاد یاران شبیه سازی شده بود پرداخت.
در پایان این نشست نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام هدایتی عضو علمی دانشگاه پیام نور مرکز شازند اقامه گردید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر