پنجشنبه 4 خرداد 1396 شعبه 15اخذ رای حوزه انتخابیه شهرستان شازند در دانشگاه پیام نور

دانشگاه پیام نور مرکز شازند بعنوان شعبه شماره 15 اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر حوزه انتخابیه شهرستان شازند انتخاب گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، با توجه به هماهنگی های بعمل آمده رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر همزمان با سراسر کشوراز صبح روز جمعه 26/2/96 در شعبه شماره 15 دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید.
دکتر مهدی صفری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شازند، نماینده فرماندار و رئیس این شعبه اخذ رای گفت : با تمهیدات صورت گرفته در این دانشگاه، اخذ رای از ساعت 8 صبح و همزمان با دستور وزیر محترم کشور آغاز شد.
وی ضمن تمجید از حضور مردم در پای صندوق رای در این شعبه افزود: استقبال و حضور مردم در صفهای طولانی در این شعبه اخذ رای به حدی بود که روند راِی گیری در این شعبه تا ساعت 24 نیمه شب ادامه داشت.
مهندس ابراهیمی نماینده محترم مردم شازند در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این شعبه اخذ رای ضمن قدردانی از حماسه حضور مردم در انتخابات گفت: بدون شک پیروز واقعی این انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم همیشه در صحنه می باشند که با حضور در انتخابات بار دیگر ثابت کردند که پای این نظام و ارزشهای آن ایستاده اند و به این نظام و انقلاب پایبند هستند.
در ادامه مهندس میرزایی فرماندار شهرستان شازند، مهندس نجفی رئیس هیات نظارت بر انتخابات، تقی پور رئیس دادگستری شهرستان شازند و سایر عوامل هیات اجرایی و نظارت و بزرسین محترم ارگانهای ذیربط با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز شازند ضمن بازدید از این شعبه اخذ رای، از نزدیک بر روند اخذ رای در این شعبه نظارت و در مصاحبه خبری با صداوسیمای استان مرکزی شرکت نمودند.
در پایان شعبه 15 اخذ رای دانشگاه پیام نور مرکز شازند بعنوان بهترین و منظم ترین شعبه اخذ رای شهرستان شازند شناخته شد که این امر علاوه بر اینکه بیانگر تعامل در سطح بالای دانشگاه پیام نور مرکز شازند با مسئولین شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات بود، فرصتی مناسب نیز برای شناخت هرچه بیشتر محیط دانشگاه از سوی مراجعه کنندگان برای جذب بیشتر دانشجو و تبلیغات در خصوص دوره های آموزشهای آزاد و کوتاه مدت در دانشگاه پیام نور مرکز شازند بود.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر