چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه در سال 96
دومین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز شازند در روز سه شنبه 26/2/96 با حضور حجت الاسلام یزدانی مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی در دفتر ریاست این مرکز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز شازند، حجت الاسلام یزدانی ضمن تقدیر از فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته در مرکز شازند خواستار تعامل و تبادل نظر بیشتر این مرکز با نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی شد.
وی با توجه به در پیش بودن انتخابات مهم روز 29 اردیبهشت خواستار مشارکت عمومی دانشجویان در این امر خطیر شد و افزود: ملاک اصلی حضور حداکثری در انتخابات است و دانشگاه باید به عنوان یکی از متولیان فرهنگی جامعه زمینه را برای حضور حداکثری مردم و دانشجویان در انتخابات پیش رو مهیا کرده و نگذارد دشمنان به خواسته خود برسند.
وی در ادامه با بیان این حدیث از ائمه اطهار (ع) که فرمودند: "هرکس که راه گناه را دنبال کند هرآنچه که آرزو دارد از دست می دهد" به تبیین ملاک و ویژگیهای انتخاب اصلح از دیدگاه ائمه و بزرگان دین پرداخت و تصریح کرد: اعتقاد و التزام به جموری اسلامی و قانون اساسی، تعهد به اسلام، حسن سابقه، دلسوز اقشار ضعیف، تقوا و زهد، پیرو حقیقی خط امام، فعال و با برنامه، مبرای از فسادهای مالی و سیاسی و بصیرت سیاسی از جمله مهم ترین ویژگی‌های یک کاندیدای اصلح است و مردم با بصیرت در انتخابات پیش رو اصلح ترین فرد را انتخاب می کنند.
در ابتدای این جلسه دکتر صفری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شازند ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان مرکزی با مرکز شازند ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی صورت گرفته در سال جدید خواستار استفاده حداکثری از ظرفیت بالای شورای فرهنگی دانشگاه شد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر