شنبه 17 آذر 1397 جشنواره بازی های گروهی و امدادی توسط مدرسه کسب و کار مازستا در دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار گردید / 17 آذر ماه 97

جشنواره بازی های گروهی و امدادی برای شناسایی خلاقیت کودکان 6 تا 16 درتاریخ 15 آذر ماه 97  دردانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور ، جشنواره بازی های گروهی و امدادی به همت مدرسه کسب و کار (مازستا) و با مشارکت دانشگاه پیام نور مرکز شازند  ویژه رده سنی 6 تا 16 سال به همراه والدین در دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار شد.

دکتر مهدی صفری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز شازند ، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این گونه جشنواره ها، ایجاد برنامه های شاد و مهیج را برای کودکان در جامعه لازم دانست.

وی افزود : این جشنواره در قالب کارگاه های آموزش فناوری نانو، گرافیک، صنایع مختلف، موسیقی ، ایده پردازی طراحی شده و امیدواریم خانواده ها با این روش بیشتر به خلاقیت و شکوفایی فرزندان خود پی ببرند.

ایشان تصریح کرد: در این جشنواره حتی کودکان می توانند مهارت های خود را بهمراه داشته باشند و برای ارائه به دیگران از نمایشگاه مهارت جشنواره استفاده کرده و نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و مورد داوری قرار بگیرند.

در پایان جشنواره گواهی رسمی شرکت در دوره ها از طرف دانشگاه پیام نور برای شرکت کنندگان صادر گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر