دوشنبه 26 آذر 1397 برگزاری مراسم به مناسبت روز پژوهش در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز شازند / 25 آذر ماه 97

مراسم روز پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه در سالن آمفی تئاتر با حضورریاست دانشگاه  دکتر مهدی صفری، دکتر سیفی  مدیر پژوهشی، و مهندس عرب فرماندار محترم شهرستان شازند به عنوان مهمان ویژه برگزارگردید.

در این جمع که جمعی از معاونین، اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه حضورداشتند مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد.

در ادامه آقای دکتر مهدی صفری ریاست دانشگاه با خیر مقدم به مهمانان و مدعوین و حضار و تبریک روز پژوهش و قدردانی از همه تلاشگران این حوزه به بیان مطالبی در این زمینه پرداختند. که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • http://research.kaums.ac.ir/UploadedFiles/ax7/10anidot5a%5b1%5d.gifداشتن اولویتهای مشخص برای انجام پژوهش جهت استفاده بهینه از منابع مالی
  • http://research.kaums.ac.ir/UploadedFiles/ax7/10anidot5a%5b1%5d.gifاستفاده از ایده هایی که به پژوهشهای کاربردی می انجامد و تبدیل ایده به پدیده  و تبدیل علم به ثروت را مورد تاکید قرار دادند.
  • http://research.kaums.ac.ir/UploadedFiles/ax7/10anidot5a%5b1%5d.gifارتباط با صنایع و سایر مراکز تحقیقاتی و نیز تلاش پژوهشگران جهت رفع مشکلات موجود و اینکه در همه،  امور و برنامه های پژوهشی و تحقیقاتی را سلوحه خویش قرار دهند.
  • در ادامه مراسم آقای مهندس عرب فرماندار محترم شهرستان شازند ضمن تبریک هفته پژوهش و ابراز خوشحالی از حضور در جمع اساتید و پژوهشگران دانشگاه به بیان گزارش از عملکرد دانشگاه پیام نور شازند در طی سالهای اخیر پرداختند و همچنین ابراز امیدواری کردند تا تعامل  بیشتری بین فرمانداری و دانشگاه صورت گیرد و آمادگی خود  را در مورد حمایت از طرحها و پروژه های تحقیقاتی که در اولویت هستند و در دانشگاه قرار دارد اعلام نمود.

در خاتمه نیز از پژوهشگران برتر دانشگاه با اهدای هدایایی  و لوح تقدیر ، تقدیر بعمل آمد
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر