دوشنبه 26 آذر 1397 برگزاری جلسه هماهنگی امتحانات مرکز شازند / 25 آذر ماه 97 ارتقاء کیفیت برگزاری آزمونها مهر تائیدی بر حرکت جهادی در راستای تحقق اهداف دانشگاه پیام نور است
 
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز شازند  در آستانه شروع برگزاری امتحانات پایان نیمسال جاری، با تأکید بر دقت در برگزاری منظم امتحانات و رعایت استاندارهای آزمون؛اجرای صحیح دستور العملهای گروه آزمون دانشگا‌ه را ضروری دانست و گفت: تلاش در جهت ارتقاء کیفیت برگزاری این آزمونها،مهر تائیدی بر حرکت جهادی دانشگاهیان پیام نور استان مرکزی در راستای تحقق عملی اهداف کیفی تعریف شده دانشگاه محسوب می گردد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور شازند ،دکتر مهدی صفری در جلسه ستاد امتحانات اظهار داشت: لازم است همه مسئولان اجرایی در برگزاری امتحانات،تمام توان خود را برای برگزاری سالم آزمونهای پایان نیم سال به کار گیرند.
رئیس ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور شازند تصریح کرد: با تکیه بر تجارب ارزشمند متولیان برگزاری آزمونهای مرکز ،همانند نیم سال های گذشته، فعالیت‌ها در این زمینه به خوبی برنامه‌ریزی شده و به فضل خدا امتحانات این نیم سال نیز با حفظ نظم و آرامش کامل برگزار خواهد شد.
در ادامه  دکتر صفری در جلسه ای توجیهی خطاب به مسئولان امتحانات و نمایندگان حفاظت آزمون اذعان داشت : تعهد،جدیت ،انجام اصولی وظایف محوله و اجرای صحیح دستور العملهای برگزاری آزمون،لازمه انجام کیفی فرایند امتحانات پایان نیمسال می باشد. 
همچنین بیان کردند : یکی از مسائل مهم در فرآیند آزمونهای دانشگاه،ثبت و اعلام به موقع نمرات میان ترم و پایان ترم دانشجویان توسط اساتید محترم می باشد که در این راستا با توجه به هماهنگی های انجام گرفته،واحدهای فناوری اطلاعات استان و مراکز تابعه از طریق ارسال پیام کوتاه و وب سایت،اطلاع‌رسانی خواهند نمود.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر