آلبوم تصاوير
چهارشنبه 21 مهر 1400 نشست هم اندیشی ریاست و مدیر فرهنگی دانشگاه با اعضای شورای بسیج واحد خواهران
به گزارش واحد فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز شازند، نشست هم اندیشی و تبادل‌نظر رئیس و مدیر امور فرهنگی با شورای بسیج دانشجویی واحد خواهران دانشگاه پیام نور مرکز شازند برگزار شد.
در اين نشست كه به مناسبت آغاز سال تحضیلی و برگزاری آئین نودانشجویان در روز سه شنبه  20 مهرماه در محل دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، دکتر حسن شفیعی ریاست  دانشگاه ، ضمن اعلام  رضایت از حضور در جمع شورای بسیج دانشجویی واحد خواهران اظهار داشت: هدف و ماموریت مشترک ما اعتلای نام و جایگاه دانشگاه پیام نور مرکز شازند است.
دکتر شفیعی در مورد تامین منابع مالی فعالیت تشکل های دانشجویی در شرایط سخت پیش رو نیز اظهار کرد: تلاش حوزه فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه بر این است که این هزینه ها تامین و پرداخت شود و بنده هم از تشکل ها به طور ویژه حمایت می کنم.
در ادامه ،قاسم نصیری مدیر امور فرهنگی دانشگاه اظهار داشت  ما وظیفه داریم از دانشجویان در دوران کرونا و پسا کرونا حمایت کنیم و در این راستا آمادگی داریم از نظرات و پیشنهادات شما فعالان دانشجویی استفاده کنیم.
-در ادامه  اعضاء دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود در حوزه‌های فرهنگي اجتماعي و دانشجويي دانشگاه بيان كردند.
-محورهای اصلی دغدغه های دانشجویان شامل: لزوم حمایت ویژه از فعالیت های داوطلبانه در ایام کرونا، ضرورت برخورداری کامل از ظرفیت های اطلاع رسانی و ارتباطی با مخاطبان، نیاز به هماهنگی بین بخشی در حوزه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در سطح دانشگاه بود.
1   
1400/7/21 چهارشنبه
5   
1400/7/21 چهارشنبه
1   
1400/7/21 چهارشنبه
4   
1400/7/21 چهارشنبه

2   
1400/7/21 چهارشنبه
3   
1400/7/21 چهارشنبه

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر