شنبه 8 بهمن 1401 حجت الاسلام والمسلمین نبوی درنشست مشترک روسای استانی : وظیفه خطیر روسا و اساتید دانشگاهی در آگاه سازی دانشجویان/ لزوم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در بین جوانان و دانشگاهیان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با اشاره به سخنرانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، وظیفه اساتید و روسای استانی دانشگاه پیام نوررا بسیار سنگین تر از گذشته در مدیریت فرهنگی دانست.


به گزارش یوپنا، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در نشست روسای استانی دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و دعای امام خمینی شکست ناپذیر است افزود: روسا و اساتید نباید دچار خودپسندی و شهرت باشند بلکه باید به فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی رسیده و با عمل صالح و مدیریت فرهنگی در جهت تحقق مطالبات رهبر انقلاب اسلامی به جامعه خدمت کنند.
وی گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر افکار جوانان را نشان گرفته است و این تهدید از سوی دشمن باعث شده است جوانانی که دچار فقر فرهنگی می باشند در دام تبلیغات دروغ دشمن بیفتند و در این برهه روسا و اساتید کشور باید در راستای جهاد تبیین حرکت کنند.
وی با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی گفت: روسای استانی با نمایندگان نهاد رهبری در استان‌ها همکاری کنند تا بتوانیم به توصیه های رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب که بیشتر خطاب به جوانان و دانشگاهیان است موثر عمل کنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر