چهارشنبه 9 اسفند 1402 دعوت سراسری اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور برای مشارکت حداکثری در انتخابات

دعوت سراسری اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور برای مشارکت حداکثری در انتخابات

قریب به ۲۵۰۰ عضو علمی دانشگاه پیام نور سراسر کشور با انتشار بیانیه‌ای با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات از آحاد مردم نیز برای حضور با شکوه در انتخابات ۱۱ اسفند دعوت به عمل آوردند.

به گزارش یوپنا،  در این بیانیه آمده است:

انتخابات مظهر بیداری ملت ایران، مظهر دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، مظهر دفاع از استقلال کشور است، مظهر دفاع از عزت ملی است. امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی تبلوری تام از مشارکت جمعی در راستای اعتلای جامعه است و بر همه اقشار اجتماعی و به ویژه نخبگان فرض است تا نسبت به برگزاری انتخاباتی رشد دهنده که مسیر پویش حق را در جامعه اسلامی هموارتر می‌سازد، اهتمام ویژه داشته باشند. مردم شریف ایران در طول دهه‌های گذشته نجیبانه سختی‌ها و مشکلات انقلاب را به جان خریده‌اند تا مسیر اعتلا به سمت قله‌ها فراهم شده و دستاوردهای ارزشمندی در سطح کشور و منطقه از جمله امنیت مثال زدنی کشور به لطف مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم و مسیر روشنِ ترسیم‌شده توسط امام و رهبری رقم بخورد؛ لذا خطاب به منتخبین انتخابات و جریان‌های سیاسی حامی ایشان بیان می‌داریم که در قدرشناسی از این مردم نجیب می‌بایست فرصت حضور و نقش‌آفرینی در نظام اسلامی را مغتنم شمرده و از فرصت‌سوزی، اهمال‌ورزی، عافیت‌طلبی و سیاسی‌بازی برحذر باشند.

نیک می‌دانیم اگر خواهان حل مشکلات کشور هستیم، باید در انتخابات حضور پیدا کنیم و اطرافیان و افراد جامعه را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم. یقیناً هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، اقتدار و امنیت ملی افزایش پیدا خواهد کرد. وقتی دشمن حضور مردم و قدرت نظام را مشاهده می کند، تهدیدش کم اثر یا خنثی می‌شود. دشمنان ملت و برخی از دنباله روهای آنها در داخل تلاش می‌کنند مردم را مأیوس و بی‌اعتماد کرده و وانمود کنند که انتخابات فایده‌ و تاثیری ندارد. آنها در این مسیر از ابزار رسانه نیز در راستای برجسته کردن نقاط ضعف و کتمان نقاط قوت حداکثر استفاده را می‌برند. به عبارت دیگر با تمام قدرت و امکانات، مشغول جنگ رسانه ای و جنگ شناختی علیه ملت ایران هستند.

لذا ما دانشگاهیان دانشگاه پیام نور با علم به دشواری‌ها و کاستی و با اذعان به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات، نشانه‌ای است بر حرکت در مسیر رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر، بویژه سردار مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی که به جهت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی جان شیرین خود را نثار کردند، همه اقشار جامعه به ویژه استادان فرهیخته، کارکنان شریف و دانشجویان عزیز را دعوت می‌نمائیم ضمن تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام، شرایط کنونی کشور و مخصوصاً تحولات منطقه و جهان و نقش موثر مجلس انقلابی و نخبگانی، یک بار دیگر به پاسداشت حرمت خون شهیدان، نقش تبیین گرانه تاریخی خود را با تمام قوا انجام داده و همگام با آحاد ملت بصیر و شریف ایران اسلامی بار دیگر حماسه ایی ماندگار در روز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خلق نمائیم.»

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر