1401/11/2 12:06:18 تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره سراسری رویش تا 15 بهمن ماه سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران خبر داد:
تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره سراسری رویش تا 15 بهمن ماه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران از تمدید مهلت ثبت نام و شرکت در جشنواره سراسری رویش دانشجویی تا 15 بهمن خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به درخواست دانشجویان مهلت ثبت نام و شرکت در جشنواره سراسری رویش دانشجویی دانشگاه پیام نور تا 15 بهمن تمدید می شود.
دکتر افشین مهر درباره اهداف این این جشنواره گفت: جشنواره رویش با رویکرد درون دانشگاهی به منظور معرفی و انتخاب بهترین و فعال‌ترین کانون ‌های دانشجویی و با رویکرد برون دانشگاهی به منظور معرفی بهترین کانون‌ها و آثار فعالان دانشجویی در حوزه فرهنگی، هنری، ادبی به جشنواره ملی رویش دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران ادامه داد: دانشجویان علاقمند به شرکت در این جشنواره از هم اکنون تا 15 بهمن ماه سال جاری، می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی Efarhangi.pnu.ac.ir نسبت به ثبت آثار خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است این جشنواره به معرفی و ثبت آثار دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌پردازد و دانشگاه پیام نور استان تهران میزان جشنواره سراسری رویش در سال 1401 است.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر